آموزشگاه آشپزی

معرفی بهترین دوره‎های آشپزی و آماده سازی شما برای مهاجرت از طریق آشپزی

آموزشگاه آشپزی

معرفی بهترین دوره‎های آشپزی و آماده سازی شما برای مهاجرت از طریق آشپزی

فینگرفود

فینگر فود چیست

به احتمال زیاد تاکنون اسم فینگر فود ها را شنیده اید و در بسیاری از مراسم و جشن ها طعم آنها را چشیده اید. برخی از افراد فکر می کنند که فینگر فود ها غذایی جدید می باشد که با به وجود آمدن آشپزی مدرن توانسته اند جایگاه ویژه ای را کسب کنند ولی واقعیت این نیست، زیرا این نوع خوراکی ها همواره از دیرباز در بین ملل مختلف مورد استفاده قرار می گرفت. در بیشتر اوقات از فینگرفود ها به عنوان لقمه کوچک یاد می شود. ساده ترین نوع این خوراکی که همه ی ما تا به حال آن را تجربه کرده ایم نان، پنیر و سبزیجات می باشد البته امروزه با استفاده و بهره مندی از شیوه و تجهیزات جدید به ما فرصت دهنده است این نوع خوراکی ها را با ساختار دیگر تهیه و تزیین کنیم به گونه ای که در نگاه اول به عنوان یک غذای جدید به نظر برسد.


انواع فینگرفود در آموزشگاه آشپزی

اگر بخواهیم واژه ی فینگرفود را تشریح کنیم، معنای غذای انگشتی را خواهیم داشت که شاید کمی عجیب باشد. معمولا برای خوردن غذاها از قاشق و چنگال استفاده می کنیم اما چون این دسته از غذاها بسیار کوچک و لقمه ای هستند نیازی به استفاده از قاشق و چنگال ندارند.

می توان بیش از 100 نوع از فینگرفود ها را نام برد. کسانی که به درست کردن غذاهای متنوع علاقه دارند می توانند انواع مختلف از این دسته خوراکی های انگشتی را یاد بگیرند و در مهمانی از آنها استفاده کنند. برای درست کردن این نوع غذا ها  می توان از خمیرهای آماده مانند خمیر یوفکا استفاده کرد. کسانی که دوست دارند خمیر را خودشان آماده کنند می توانند نان تارت درست کرده و مواد داخل آن را با سلیقه ی خود آماده کنند. خیلی دیده شده است که برای سرو کردن این دسته از غذاها از سیخ های چوبی استفاده می کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد